opc_loader

 

Veel gestelde vragen
 

Voorraad Status.
Wat betekenen de voorraad status codes?

Bij Lifestyle-Meubelshop werken wij met 2 verschillende codes.

 

Voorraad leeg Voorraad status:..

Wanneer u deze voorraad status ziet betekend het dat het product niet in onze eigen voorraad is en wij deze voor u direct bestellen vanuit de fabriek. Dit heeft als voordeel dat de prijs hiervan lager ligt dan wanneer wij deze producten zouden moeten opslaan.

U kunt vooraf contact met ons opnemen wanneer u deze producten bij u thuis kunt verwachten.

 

 Voorraad status:..

Wanneer u deze voorraad status ziet betekend het dat het product op voorraad is in ons eigen filiaal. U kunt uw product binnen 24 uur thuis ontvangen mits besteld en betaald voor 16:00!


 

Voordelen.
Wat zijn de 15 voordelen van Lifestyle-Meubelshop?

Hierbij de 15 voordelen waar u als klant gebruik van kunt maken.

1 Groot assortiment
2 Zonder account aan te maken, snel bestellen en afrekenen!
3 Altijd de nieuwste trends!
4 Track & Trace: volg het pakket bij Post NL
5 Status-updates over je bestelling via e-mail
6 Filiaal in Rotterdam voor direct afhalen of advies over je aankoop
7 Altijd verzekerd verstuurd met handtekening voor ontvangst
8 Beste Service, Klantvriendelijkheid en Goede After Sales!
9 Antwoord op veelgestelde vragen via onze actuele FAQ-Lijst
10 Veilige betaalmethoden waaronder iDEAL
11 Gekwalificeerde Klantenservice bereikbaar via e-mail en telefoon
12 Betalen aan de deur, bij ontvangst pakket!
13 Altijd unieke producten!
14 Inpak service en Cadeaubonnen!
15 Laagste prijsgarantie!!

 


 

Bezorgen.
Kan ik mijn pakket online volgen?

Je kunt je bestelling volgen via je Lifestyle-Meubelshop account, of met de Post NL-pakketcode op de website van de www.tracktrace.nl. Je vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij direct sturen wanneer wij uw pakket hebben aangeboden bij POST NL. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kun je niet volgen via de website van Post NL. Ook grotere meubelstukken die niet via PostNL verzonden worden kunt u niet volgen. Hiervoor wordt een bezorg afspraak met u gemaakt.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wanneer uw bestelling met voorraad indicatie   vóór 17.00 uur wordt geplaatst en betaald wordt via iDEAL, heeft u de artikelen de volgende dag in huis. Voor een groter meubelstuk maken wij met u een bezorgafspraak.

Bezorg schema:
Maandag > bezorging dinsdag
Dinsdag > bezorging woensdag
Woensdag > bezorging donderdag
Donderdag > bezorging vrijdag
Vrijdag > bezorging zaterdag
Zaterdag > bezorging dinsdag
Zondag > bezorging dinsdag

Uw bestelling met voorraad indicatie Voorraad leeg streven wij binnen 3 weken bij u af te leveren. Zodra u de bestelling plaatst (of vooraf contact met ons opneemt) nemen wij contact op met de fabriek om de voorraden te checken.

U krijgt hierover uiteraard direct informatie. 

 


 

 Betalen.

Kan ik betalen met iDEAL?

Heb je toegang tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.

De voordelen op een rij:

• Snel, simpel en veilig online betalen via je eigen bank.

• Op werkdagen vóór 17:00 uur met iDEAL besteld? Binnen 24 in huis!

• iDEAL is bij Lifestyle-Meubelshop volledig gratis

 

Kan ik vooruitbetalen?

Vooruitbetalen betekent dat je, na het invoeren van je bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Lifestyle-Meubelshop. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van je eigen bank.

• Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.

• Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd, afhankelijk van de bank waarmee je de overboeking doet

• Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging

• Bij ontvangst van je betaling sturen wij je direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling in de regel nog dezelfde dag versturen.

 

Ik heb betaald, kan ik nog annuleren?

Als je je overschrijving reeds hebt gedaan maar toch besluit te annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Nadat je je rekeningnummer hebt doorgegeven, wordt je betaling snel teruggestort.

 

Waar heen moet ik overmaken?

Onze rekeninginformatie: Raborekening nr. 0116985704 t.n.v. FiFi Stores te Rotterdam

 

Heb je internetbankieren bij o.a. de ING, ABN AMRO, Rabobank of SNS Bank?

Overweeg dan iDEAL, een eveneens gratis betaalmethode waarbij je óók betaalt via je vertrouwde internetbankier-software. Bij iDEAL weet Lifestyle-Meubelshop echter direct of de betaling is goedgekeurd. Je bestelling wordt daarom direct verstuurd, mits deze voor 17:00 uur geplaatst is.

 

 

Kan ik betalen bij de postbode (rembours)?

Betaling onder rembours is bij ons alleen mogelijk bij pakketten die kunnen worden bezorgd met Post NL. (afmetingen onder 100/50/50)

Rembours heeft de voordelen:

• Contant (gepast) betalen bij de postbode;

• Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, binnen 24 uur in huis;

• Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor;

• Mogelijk tot € 2000,- per zending; bij hogere bedragen wordt je order gesplitst verzonden of nemen we contact met je op.

 

Zijn er ook betaalkosten?

Voor remboursbetalingen brengt Lifestyle-Meubelshop (0-10kg €15,83 10-30 kg €20,-) betaalkosten in rekening, vanwege de kosten die Post NL rekent voor deze manier van betalen. De kosten worden aan je bestelling toegevoegd nadat je bij het afronden van je bestelling voor 'Rembours' hebt gekozen. Rembours betalingen zijn alleen mogelijk voor artikelen met voorraad indicatie…

 

 

Wat kan ik met een Lifestyle-Meubelshop Cadeaubon of couponcode?

Heb je een Lifestyle-Meubelshop cadeaubon ontvangen? Dan kun je deze gebruiken als korting op je bestelde producten. Ook als je actiecode hebt kun je op deze manier de korting verrekenen.

1.Plaats de gewenste producten in je winkelmandje.

2.Klik op Afrekenen, vul je volledige gegevens in en klik op doorgaan.

3.Kies een betaalmethode om het eventuele restbedrag te betalen en vul onderaan de code in. Klik op Doorgaan.

4.Controleer je gegevens en klik op Afrekenen.

5.Binnen enkele minuten ontvang je een orderbevestiging, je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden.
 

Uiteraard kun je je cadeaubon ook inwisselen in ons filiaal in Rotterdam. Voor de actiecode geldt, even uitprinten, meenemen en je kunt hem bij één van onze adviseurs inleveren.

 

Voorwaarden Lifestyle-Meubelshop Cadeaubon / Actiecode:

• Je kunt 1 actiecode per order gebruiken, tenzij anders vermeld

• Je kunt meerdere cadeaubonnen tegelijk inwisselen

• Je code is geldig op alle producten van Lifestyle-Meubelshop, tenzij anders vermeld

• Je code is geldig tot en met de vermelde einddatum, cadeaubonnen blijven onbeperkt geldig

• Je kunt je code slechts eenmaal gebruiken, tenzij anders vermeld

• De code is niet geldig in combinatie met andere acties

• Je kunt je cadeaubon niet inwisselen voor geld

• Bij ruiling geven we geen geld terug

• Een eventueel restbedrag vervalt


 

Je bestelling.

Hoe maak ik een account aan?

Met een persoonlijke account haal je meer uit Lifestyle-Meubelshop. Zo bestel je zonder je gegevens opnieuw in te voeren weer makkelijk opnieuw. Daarbij betekend aanmelden bij Lifestyle-Meubelshop, direct een account bij de andere online winkels van FiFi Stores. Bekijk je bestelstatus en beheer je persoonlijke gegevens. Kortom: één keer aanmaken, ontelbare keren bestelplezier.

• Ga naar Account aanmaken rechts boven op de pagina.

• Vul je registratiegegevens en eventuele aanvullende gegevens in.

• Klik op doorgaan.

 

Je kunt je persoonlijke gegevens altijd wijzigen, zoals je naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens.

 

Ik krijg de melding: Je e-mailadres is niet bij ons bekend. Wat moet ik doen?

Dit betekent dat we je e-mailadres nog niet kennen. Klik op Account aanmaken om een account met je e-mailadres aan te maken.

 

Ik krijg bovenstaande melding maar heb al een account aangemaakt

Controleer alsjeblieft of er geen typefouten in je e-mailadres of wachtwoord staan. Ben je er zeker van dat deze goed zijn? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 010 3415920

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Klik op Wachtwoord vergeten, klik hier. als je je wachtwoord vergeten bent. Je kunt dan je e-mailadres opgeven. Binnen enkele minuten krijg je een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

 

Ik ben mijn e-mailadres vergeten, wat nu?

Ben je het e-mailadres van je account vergeten? Neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 010 3415920

 

Tips

We geven je graag nog wat tips voor een veilig wachtwoord.

• Gebruik altijd een ander wachtwoord voor iedere website of account.

• Gebruik 8 tekens of meer in je wachtwoord.

• Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens. Vermijd wachtwoorden die makkelijk te raden zijn, zoals namen of geboortedata.

• Wijzig je wachtwoorden regelmatig.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Lifestyle-Meubelshop gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit vier duidelijke stappen waarbij je bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen.

1. Selecteer je producten

• Met de knop Bestel voeg je een product toe. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan.

• Met de knop winkel verder ga je terug naar de winkel.

• Heb je je bedacht? Klik dan op het prullenbakje om een product te verwijderen.

• Klaar met winkelen? Klik dan op afrekenen.

 

2. Voor uw account gegevens in, Reken af zonder account of maak een account aan.

• Gebruik je nog geen Lifestyle-Meubelshop account? Vul dan in het scherm Je gegevens je adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

• Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op doorgaan.

• Liever direct afrekenen? Kies dan ik wil direct afrekenen en vul alleen de gegevens in die noodzakelijk zijn. Wij vragen altijd een e-mail adres en telefoonnummer zodat wij contact met u kunnen opnemen om u op de hoogte te brengen over de order status.

 

3. Kies je betaalmethode

Je kunt op de volgende manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, de bedragen staan tussen haakjes.

• iDEAL-internetbankieren

• Vooruitbetalen per bank/giro

• Betalen bij de postbode (rembours) (0-10kg €15,83 10-30 kg €20,-)

 

4. Bevestig je bestelling

In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.

• Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop Afrekenen.

• Wil je iets wijzigen? Klik dan op Wijzig bij wat er niet klopt en pas je bestelling aan.

 

Ik heb besteld, wat nu?

Na je bestelling wordt je via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:

 

Orderbevestiging

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op nummer 010 3415920

 

Betaalbevestiging

Indien je hebt gekozen voor Vooruitbetaling ontvang je een bevestiging van de ontvangst van je betaling via e-mail.

 

Verzendbevestiging

Zodra Lifestyle-Meubelshop je bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging met Post NL-track&trace code. Hiermee volg je eenvoudig uw bestelling via de website www.tracktrace.nl of via de link die u krijgt in uw e-mail.

Als je een account hebt aangemaakt kan je op elk gewenst moment je order status bekijken en facturen inzien en uitprinten. Je factuur krijg je ook altijd mee gestuurd met je pakket.

 

Verzendklaar
Wanneer je producten hebt besteld die worden bezorgd met onze eigen bezorgingsservice krijg je een bericht wanneer de producten verzendklaar staan. Telefonisch of per mail maken wij dan een bezorgafspraak om de producten bij u thuis te bezorgen.
Houdt er rekening mee dat bij deze manier van bezorgen de kosten pas verekend worden bij bezorging. Deze kosten zijn afhankelijk van de afstand van uw bezorg adres en de postcode 3069 BT.

 

Hoe kan ik mijn bestelling Annuleren of wijzigen?

Wil je een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. Je kunt ons bereiken op nummer 010 3415920

 

Is je order reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen.

 

Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.

 

Speciale bestellingen kunnen helaas niet geannuleerd of actief geweigerd worden.


 

Contact.

Hoe kan ik in contact komen met Lifestyle-Meubelshop?

Lifestyle-Meubelshop is niet bang voor lastige vragen. Onze klantenservice staat klaar om je snel en adequaat te ondersteunen tijdens ruime openingstijden. Want per mail zijn wij 24 uur bereikbaar! Onze medewerkers zijn bovendien geselecteerd op hun klantvriendelijkheid en het bieden van goede en volledige service.

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08:30 tot 12:00.

 

Je kunt ons bereiken via e-mail, telefoon en per post. Daarnaast kunt u natuurlijk langskomen bij ons afhaal filiaal in Rotterdam.

 

Contactinformatie

Lifestyle-Meubelshop is een van de online winkels van FiFi Stores.

FiFi Stores Selma Lagerlofweg 81 3069 BT Rotterdam Klantenservice: 010 3415920 E-mail: info@fifistores.nl

 

Hebben jullie een Nieuwsbrief?

Op dit moment worden er nog geen nieuwsbrieven uit gegeven. Je kunt je echter wel alvast inschrijven zodat  wanneer de eerste nieuwsbrief wordt verzonden je direct op de hoogte wordt gehouden van nieuwtjes, ontwikkelingen en leuke acties en kortingen.

 

Op welke Sociale netwerken is Lifestyle-Meubelshop te vinden?

Lifestyle-Meubelshop is  een van de online winkels van FiFi Stores.

FiFi Stores is ook actief op de sociale netwerksites Google+, Facebook, Twitter, YouTube en LinkedIn: Maak een post en je krijgt binnen 30 minuten reactie van ons.

• Word fan op Facebook en ontdek de mensen achter FiFi Stores en Lifestyle-Meubelshop

• Volg ons op Twitter voor de laatste nieuwtjes en aanbiedingen

• Ga naar het FiFi Stores YouTube-kanaal voor videoreviews van onze nieuwste producten

 


 

Locaties en routebeschrijving.

 

Waar zijn jullie gevestigd?

Lifestyle-Meubelshop is een online winkel van FiFi Stores. Fifi Stores is gevestigd in Rotterdam.

 

Post en Bezoekadres:

FiFi Stores

t.a.v. Lifestyle-Meubelshop
Selma Lagerlofweg 81
3069 BT Rotterdam

 

• Routebeschrijving


 

Ruilen en retouren.

Hebben jullie ook een 14 dagen bedenktermijn?

Volgens de wetgeving zijn alle webshops verplicht om jou als consument een bedenktijd of zichttermijn te bieden van minimaal 7 dagen. Bij Lifestyle-Meubelshop kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Producten die door onze eigen bezorgservice worden gebracht worden samen met u nagekeken en gecontroleerd. Hier krijgt u de mogelijkheid om direct aan de bezorger door te geven of het product naar wens is of niet. Wanneer u vervolgens tekent voor het ontvangst en goedkeuring geeft voor het product vervalt voor u de bedenktijd van 14 dagen.  

 

Je retour tracken

Je kunt je retour makkelijk volgen met een retournummer. Met deze code krijg je altijd snel informatie over de afhandeling van je klacht. Je kunt je retournummer gratis aanvragen bij onze klantenservice.

 

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie uitzonderingen op de bedenktermijn voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

 

Zijn er uitzonderingen op de 14 dagen regel?

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

• Alle artikelen die speciaal voor u besteld zijn (Speciale Bestelling)

• Ingewisselde aktiecodes.

• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.

• Producten die worden bezorgd door onze eigen bezorgservice en met u worden nagekeken. Deze producten behouden uiteraard wel hun fabrieksgarantie.

 

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo snel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen.

2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.

3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending (voor eigen kosten) van het artikel.

4. Na ontvangst van je zending, stuurt Lifestyle-Meubelshop een ontvangstbevestiging via e-mail .

5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van je wens.

 

Is je artikel defect? Lees dan eerst Garantie en defecten.


 

Garantie en defecten.

Wat doe ik als mijn product defect is?

Vertoont je product een defect? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meld bij onze klantenservice dat je product een defect vertoond.

2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je melding.

3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending (of ophalen) van het artikel.

4. Na ontvangst van je zending, stuurt Lifestyle-Meubelshop een ontvangstbevestiging via e-mail.

5. We onderzoeken je klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

 

Wat is de garantietermijn?

Lifestyle-Meubelshop leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Elk product heeft zijn fabrieksgarantie van 6 maanden.

 


 

Assortiment en voorraad.

Zijn alle producten bij jullie op voorraad?

Nee. Lifestyle-Meubelshop heeft niet alles op voorraad.

Bij Lifestyle-Meubelshop werken wij met 2 verschillende codes om aan te geven of iets op voorraad is of niet.

 

 Voorraad status

Wanneer u deze voorraad status ziet betekend het dat het product niet in onze eigen voorraad is en wij deze voor u direct bestellen vanuit de fabriek. Dit heeft als voordeel dat de prijs hiervan lager ligt dan wanneer wij deze producten zouden moeten opslaan.

U kunt vooraf contact met ons opnemen wanneer u deze producten bij u thuis kunt verwachtten.

 

 Voorraad status

Wanneer u deze voorraad status ziet betekend het dat het product op voorraad is in ons eigen filiaal. U kunt uw product binnen 24 uur thuis ontvangen mits besteld en betaald voor 17:00!

Vanuit ons centraal magazijn wordt doorgegeven of een product op voorraad is of speciaal voor u moet worden besteld.

 

Zijn de prijzen op de site inclusief of exclusief btw?

De prijzen op Lifestyle-Meubelshop zijn altijd inclusief BTW. Houd wel rekening met mogelijke betaalkosten bij betaling onder rembours of aangetekend versturen. Kies je voor betaling met iDEAL of onder vooruitbetaling, dan worden geen extra kosten gerekend.

 

Waarom wijzigen de prijzen bij jullie constant?

Eind Oktober en in de maand November zullen de prijzen bij ons in het systeem worden aangepast. Bent u niet zeker van de prijs kunt u altijd contact met ons opnemen. Mocht u een order hebben geplaatst kunt u er zeker van zijn dat u het product koopt voor de laagste prijs die wij daarvoor kunnen aanbieden. Wanneer een prijs niet klopt en u heeft uw order al geplaatst krijgt u natuurlijk binnen 24 uur hierover een melding. Lifestyle-Meubelshop heeft er bewust voor gekozen om de prijswijzgingen door te voeren terwijl de site online is. Dit heeft als voordeel dat u als klant nog steeds bij ons terrecht kunt om het assortiment te bekijken. Hiernaast bieden wij in deze periode aangepaste bereikbaarheid aan. Zo zijn wij van 10:00 tot 22:00 bereikbaar ook in het weekend.

 


 

Veiligheid en privacy.

Hoe gaan jullie om met de privacy van jullie klanten?

Lifestyle-Meubelshop houdt je privégegevens privé

Lifestyle-Meubelshop, onderdeel van FiFi Stores, gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. We doen er alles aan om de betrouwbaarheid, veiligheid en integriteit van de door ons verzamelde data te waarborgen. Lifestyle-Meubelshop is van mening dat de beveiliging van onze sites van bovengemiddeld niveau is én blijft. Ons toegewijde team van IT-experts staat hier garant voor.

 

Wij beschermen je privacy op de volgende manieren:

• Je persoonlijke informatie wordt niet verkocht of doorgespeeld aan derden.

• Je gegevens worden veilig opgeslagen in een niet-publiek toegankelijke database.

• Je transactiegegevens worden versleuteld over internet verstuurd zodat afluisteraars geen kans krijgen.

• Wij gebruiken je e-mailadres slechts éénmalig om je bestelling af te ronden. Wij sturen je alleen aanbiedingen, nieuwsbrieven en andere circulaires na je uitdrukkelijke toestemming.

• Als je geen berichten meer wilt ontvangen van Lifestyle-Meubelshop, dan kun jij je te allen tijde uitschrijven door een mail te sturen naar info@fifistores.nl. Wij sturen je dan geen mailings meer.

 

Als je een bestelling plaatst bij Lifestyle-Meubelshop, kunnen we de volgende gegevens van je vragen:

• Je naam en adres. Deze gegevens gebruiken we om de bezorging van je product correct af te handelen.

• Je e-mailadres en telefoonnummer, zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.

• Betalingsinformatie, zoals je creditcard- of bankrekeningnummer. Dit gebruiken we om je bestelling af te ronden. De gegevens worden versleuteld verstuurd en niet opgeslagen.

 

Om je winkelwagen op te kunnen slaan, maken wij gebruik van een zogenaamd cookie. Deze wordt alleen binnen één sessie opgeslagen - zodra jij je browser afsluit, is het weer verwijderd.

 

Net als alle webshops houden we bovendien door middel van een cookie bij welke pagina's worden bezocht en hoe intensief onderdelen van Lifestyle-Meubelshop worden gebruikt. Zo kunnen we onze site nog beter aanpassen aan de wensen van de consument. Wij gebruiken deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen, maar alleen ter verbetering voor onze eigen website.

 

Hoe laat ik Lifestyle-Meubelshop mijn gegevens verwijderen?

Wens jij je gegevens in te kijken? Of wens je dat Lifestyle-Meubelshop je gegevens verwijdert uit zijn systeem of wijzigt? Dien je hiertoe dan gratis een verzoek in per post of email. Je kunt je zo ook op ieder ogenblik verzetten tegen de verdere verwerking van je persoonsgegevens voor direct marketing.